13 CITIES TO SHINE BAT-SIGNAL TO CELEBRATE BATMAN’S 80TH ANNIVERSARY #BatmanDay #Batman80 #Batman80years #Detroit #Montreal #NYC

13 CITIES TO SHINE BAT-SIGNAL TO CELEBRATE BATMAN’S 80TH ANNIVERSARY #BatmanDay #Batman80 #Batman80years #Detroit #Montreal #NYC

Advertisements

Photographer removes our smartphones to show our strange and lonely new world

Ανάγνωση του υπολοίπου

ΔΙΑΠΛΟΚΗ – Πως το ΚΚΕ παραχώρησε τον 902 στον Κυριάκο Μητσοτάκη – Μυστήριες offshore, εκατομμύρια από το πουθενά, κρυφοί ιδιοκτήτες

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑΣ

Με ποιον τρόπο μια Κυπριακή offshore με μετοχικό κεφάλαιο 2.000 ευρώ, που συνδέεται με άλλη offshore στις Βρετανικές Παρθένες Νήσους, με άγνωστους ιδιοκτήτες φέρεται να εξαγόρασε έναν ραδιοτηλεοπτικό σταθμό αντί αρκετών εκατομμυρίων ευρώ και ξαφνικά από το πουθενά η συχνότητα βρέθηκε στα χέρια του Κυριάκου Μητσοτάκη, με το ΚΚΕ να γίνεται το αριστερό δεκανίκι της Νέας Δημοκρατίας από το 2015.

Δεν τα γράφουμε εμείς.

Σε off shore κυπριακή εταιρεία πωλήθηκε ο 902

ΤΟ ΒΗΜΑ 11 Αυγούστου 2013

Σε κείμενο που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα http://www.902.gr αναφέρεται ότι ο 902 πωλήθηκε στην κυπριακή εταιρεία A – Orizon Media LTD – δεν αναφέρεται το ιδιοκτησιακό της καθεστώς – ενώ ως αιτία αυτής της κίνησης σημειώνονται τα

Εχετε ακούσει ποτέ ΜΜΕ του Μητσοτάκη κατά του ΚΚΕ; Ούτε πρόκειται!

οικονομικά προβλήματα και οι δυσκολίες ένεκα της οικονομικής κρίσης. Στο ίδιο κείμενο αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «απέναντι στον κίνδυνο λοιπόν να κλείσει ο σταθμός, επιλέξαμε την πώληση, ώστε να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες πληρωμής στους εργαζόμενους και τα Ταμεία».

Σε κείμενο που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.902.gr αναφέρεται ότι ο 902 πωλήθηκε στην off shore κυπριακή εταιρεία A – Orizon Media LTD – δεν αναφέρεται το ιδιοκτησιακό της καθεστώς – ενώ ως αιτία αυτής της κίνησης σημειώνονται τα οικονομικά προβλήματα και οι δυσκολίες ένεκα της οικονομικής κρίσης. Στο ίδιο κείμενο αναφέρεται χαρακτηριστικά ότι «απέναντι στον κίνδυνο λοιπόν να κλείσει ο σταθμός, επιλέξαμε την πώληση, ώστε να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες πληρωμής στους εργαζόμενους και τα Ταμεία».

Το πλήρες κείμενο με τίτλο «Τους πήρε ο πόνος για τον »902»»:

Επειδή πολύ λόγος έγινε τελευταία για την πώληση της «Ραδιοτηλεοπτικής» και ιδιαίτερα από ορισμένους, που άλλα έχουν κατά νου – δεν λυπούνται δηλαδή για την πώληση – θέλουμε να τονίσουμε τα εξής:

Το ΚΚΕ, ήδη πριν ένα χρόνο, είχε ενημερώσει επίσημα για τα οικονομικά προβλήματα και τις δυσκολίες, λόγω της οικονομικής κρίσης, του «902», μαζί με το γεγονός ότι η συνέχιση της λειτουργίας, ιδιαίτερα της τηλεόρασης, κάτω από αυτές τις συνθήκες, ήταν αδύνατη. Επίσης την προηγούμενη εβδομάδα βγήκε ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ, όπου εξηγούνται αναλυτικά οι λόγοι της πώλησης, όπως επίσης ότι αυτό που έχει πρωταρχική σημασία ήταν και είναι να ικανοποιηθούν οι υποχρεώσεις του σταθμού στους εργαζόμενους, καθώς και στα ασφαλιστικά Ταμεία και γι αυτό προχωρήσαμε στην πώληση. Επίσης τονίσαμε ότι η πώληση αφορά υποδομές και μηχανήματα της εταιρίας.

Απέναντι στον κίνδυνο λοιπόν να κλείσει ο σταθμός, επιλέξαμε την πώληση, ώστε να αντιμετωπιστούν οι δυσκολίες πληρωμής στους εργαζόμενους και τα Ταμεία.

Όλες οι ενέργειες έγιναν σύμφωνα με τους νόμους και τους κανόνες που υπάρχουν. Η ΓΣ της «Ραδιοτηλεοπτικής» πήρε την απόφαση για την πώληση, για την οποία ενημερώθηκε το ΓΕΜΗ (εμπορικό μητρώο), πριν υπογραφεί το συμβόλαιο. Στη συνέχεια, όπως ορίζει ο νόμος, πληρώθηκαν οι φόροι στην εφορία, υπογράφηκε το συμβόλαιο και έγινε η γνωστοποίηση του συμβολαίου στο ΕΣΡ. Αυτή η διαδικασία που έπρεπε να τηρηθεί, αυτή και τηρήθηκε.
Φυσικά, στα πλαίσια του σημερινού καπιταλιστικού συστήματος, οι αγοραπωλησίες γίνονται σύμφωνα με τους κανόνες και τους νόμους που απορρέουν από αυτό το σύστημα.

Η αγοράστρια εταιρία είναι η εταιρία «Α-ORIZON MEDIΑ LTD», η οποία είναι κυπριακή εταιρία που έχει συσταθεί όπως ορίζει η κυπριακή νομοθεσία. Δεν είμαστε φυσικά αδιάφοροι που πάει ο σταθμός. Παίρνουμε αυτό το ζήτημα υπόψη. Γι’ αυτό στο συμβόλαιο της αγοραπωλησίας, για παράδειγμα, καθορίζεται ότι η εταιρία «Ραδιοτηλεοπτική» δε θα δοθεί, ούτε θα μεταπωληθεί σε πολιτικό κόμμα. Επίσης, ο διακριτικός τίτλος, τα σήματα – ηχητικά και λεκτικά – του σταθμού παραμένουν στο ΚΚΕ.

Στο ΕΣΡ δίνονται όλα τα νομιμοποιητικά έγγραφα στα οποία αναφέρονται οι εταίροι και οι εκπρόσωποι της αγοράστριας εταιρίας. Τα θέματα της μεταβίβασης και γενικότερα, ελέγχονται με βάση τους νόμους και προφανώς αυτός ο έλεγχος πρέπει να γίνει. Όλα τα έγγραφα τα οποία απαιτούνται, προσκομίζονται στις αρμόδιες αρχές.
Είπαμε από την πρώτη στιγμή ότι η πώληση γίνεται για να ικανοποιηθούν πρώτα από όλα οι υποχρεώσεις προς τους εργαζόμενους και τα ασφαλιστικά ταμεία. Για να τηρηθεί αυτό προχωράμε σε συμφωνία με τους εργαζόμενους και ό,τι γίνει, θα γίνει σε συμφωνία μαζί τους.

Κατά συνέπεια, στην περίπτωση του «902» ακολουθήθηκε όλη η διαδικασία που προβλέπει η νομοθεσία για τέτοιου είδους μεταβιβάσεις. Εξάλλου αγοραπωλησίες, αλλαγές σε μετοχικές συνθέσεις εταιριών έχουν γίνει και είναι αρκετές και σε άλλους τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα, πανελλαδικούς και περιφερειακούς. Ας ψάξουν αλλού λοιπόν, για τα περί «τήρησης των νόμων». Εξάλλου είναι οι ίδιοι που φτιάχνουν τους νόμους και οι πρώτοι, πολλάκις, που τους παραβιάζουν. Να κοιτάνε ορισμένοι καλύτερα τα του οίκου τους.

902: Από την Κύπρο στις Βρετανικές Παρθένες Νήσους

ΤΟ ΒΗΜΑ 13 Αυγούστου 2013

Το παιχνίδι με τις μπάμπουσκες αρχίζει και θυμίζει το σίριαλ της πώλησης του «902» δεδομένου ότι κάθε αποκάλυψη που βλέπει το φως της δημοσιότητας, κρύβει απλά ακόμα ένα μυστήριο.

Υπεράκτια εταιρεία με έδρα τις Βρετανικές Παρθένες Νήσους φαίνεται να βρίσκεται, σύμφωνα με τα στοιχεία του Εφόρου Εταιρειών Κύπρου, πίσω από την κυπριακή εταιρεία «Α-ORIZON MEDIA LTD», η οποία αγόρασε τον ραδιοτηλεοπτικό σταθμό «902», που ανήκε στο ΚΚΕ.

 Φτιάξε κι εσύ μια εξωχώρια κι αγόρασε κανάλι με κεφάλαιο 171 ευρώ. Μπορείς!

Δημοσίευμα της εφημερίδας «Αλήθεια» αναφέρει ότι πρόκειται για την εταιρεία «NALOTIA VENTURES», η οποία κατέχει όλο το κεφάλαιο της κυπριακής ιδιωτικής εταιρείας «Α-ORIZON MEDIA LTD». Το ονομαστικό κεφάλαιο της εταιρείας, όπως εμφανίζεται στον Έφορο Εταιρειών, είναι 2000 ευρώ, διαιρεμένο σε 2000 μετοχές αξίας ενός ευρώ η κάθε μία.

Το ΒΗΜΑ επικοινώνησε με τον Έφορο Εταιρειών της Κύπρου. Όπως μας πληροφόρησαν η εταιρεία «Α-ORIZON MEDIA LTD» εγγράφηκε από δικηγορικό γραφείο στον Έφορο Εταιρειών στις 19 Μαΐου 2010. Μέχρι τις 19/7/2013 στα αρχεία του εφόρου εταιρειών κάτοχος όλων των μετοχών εμφανίζεται η «NALOTIA VENTURES».

Το ερώτημα που τίθεται είναι με ποιον τρόπο μια εταιρεία με μετοχικό κεφάλαιο 2.000 ευρώ φέρεται να εξαγόρασε έναν ραδιοτηλεοπτικό σταθμό αντί αρκετών εκατομμυρίων ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ 

read-more

Η «πίτα»: 35 εκ. ευρώ πήραν το 2018 τα ΜΜΕ από τις τράπεζες

olympia.gr

Περίπου 35.000.000 ευρώ πήραν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης το 2018 από τις ελληνικές τράπεζες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που αναγκαστικά δημοσιοποιούν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, ενδεικτικά 4,5 εκατομμύρια έλαβε ο όμιλος Αλαφούζου, 2,8 ο όμιλος του ΑΝΤ1, 2 εκατ. ο όμιλος Μαρινάκη, 1,7 εκατ. το Πρώτο Θέμα.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 1.178 επιπλέον λέξεις

Διεφθαρμένοι οι συνεργάτες του Γκουαϊδό – Μαντέψτε ποιος Ελληνας πολιτικός τον στηρίζει [QUIZ]

Ανάγνωση του υπολοίπου