O Καζάκης και τα 233.000.000.000 € των τραπεζών.


Και αυτό όχι με τη βοήθεια κάποιου βολευτή ή αναλυτή στυλ Καζάκη αλλά με τη συνδρομή ενός φίλου δικηγόρου.

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι οι φίλοι μας τραπεζίτες είχαν πάρει 203.000.000.000 €

  • Ν 3723 ΦΕΚ 250 9-12-2008     -> 23.000.000.000
  • Ν.3845 ΦΕΚ 65 6-Μαι-2010     ->  15.000.000.000
  • Ν.3864 ΦΕΚ 119 21-Ιουλ-2010 ->  10.000.000.000
  • Ν.3872 ΦΕΚ 148 3-Σεπ-2010    -> 25.000.000.000
  • Ν.3965 ΦΕΚ 113 18-Μαι-2011    -> 30.000.000.000
  • Ν.4031 ΦΕΚ 256 9-Δεκ-2011     -> 60.000.000.000  
  • Πρ.Νομ.Περ. ΦΕΚ 94 19-4-2012  -> 40.000.000.000   με κλειστή Βουλή –η ΠΝΠ κυρώθηκε την 11-9-12


Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσω συγνώμη για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων. Και αυτό γιατί το αληθές ποσόν είναι            233.000.000.000 € 

Ο Ν.4056/2012 που ακολουθεί είχε σχέση με τις ρυθμίσεις για την κτηνοτροφία. Και επειδή μας περνάνε για ζώα είπαν να προσθέσουν μια ακόμα ενίσχυση προς τους φίλους μας τραπεζίτες.


Στο άρθρο 21 παρ 1 κάνουν δώρο άλλα 30.000.000.000 €. Η διατύπωση βέβαια είναι εκπληκτική. Είναι ο πρώτος νόμος που αντί για ποσόν αναφέρουν αύξηση εγγυήσεων με ποσοστό 50%. 

Το άλλο σημαντικό είναι η παράγραφος 7 του άρθρου 21. 


Με αυτό το άρθρο αν δεν κάνω λάθος που δεν το νομίζω κάνουν δώρο και το φόρο που θα πλήρωναν οι κάτοχοι ομολόγων από τη δευτερογενή αγορά.

Ακούστε τι είπε ο Μαριάς 

 


και προσθέστε στο τέλος και αυτό που μόλις σας έγραψα.
Αφορολόγητα…………………

Δείτε το Ν.2238/1994
 
και συγκεκριμένα το άρθρο 39 οι διατάξεις του οποίου καταργήθηκαν με το παράγραφο 7 του άρθρου 21 του Ν.4056. Κατάργηση στην οποία στηρίζεται η νόμοθετημένη φοροδιαφυγή των μεγαλοομολογιούχων.
 

Όσον αφορά τον μέγα αντιμνημονιακό αναλυτή Καζάκη που αναφέρθηκα παραπάνω και που τον παρακολουθούσα και εγώ προσεκτικά για να μπορώ να είμαι αντικειμενικός, δεν τον είχα ακούσει πέρα από αυτό το μεταμεσονύκτιο video και μάλιστα στο 1.14.00 με τις 127 προβολές που ανέβηκε στο youtube την 8-Σεπ- 2012 και που σύμφωνα με το χρήστη αφορούσε εκπομπή της 20-Αυγ-2012, να αναφέρει συγκεκριμένα ποσά. 

Τόσο καιρό σε εκπομπές υψηλής τηλεθέασης αλλά και μέσα από το Χωνί που αγοράζω ανελιπώς ήταν σαν τα αγαλματάκια τα αμίλητα ακούνητα αγέλαστα. Μέσα στο τόσο μελάνι ούτε μία σελίδα που να μας εξηγεί απλά  για τα 233.000.000.000 €. Και για όσους δεν κατάλαβαν ας ρίξουν μια ματιά στην περιγραφή του video.

Και κυρίως μέχρι και σήμερα δεν τον έχω ακούσει να λέει τον σκοπό  (τουλάχιστον για τα 93.000.000.000 €) για τον οποίον τα πήραν οι τραπεζίτες.
Κοινώς και ο Καζάκης μας κατατάσσει στην ίδια συνομοταξία που μας κατατάσσουν και αυτοί που πέρασαν το άρθρο 21 παρ 7 του Ν.4056.  Σε λίγο μπορεί να τον δούμε να συνεργάζεται και με τον Μπουραντά  για το καλό μας.

Μόνο οι ΑΝ.ΕΛ. και ο Καμμένος στη ΔΕΘ τόλμησαν να μιλήσουν για τον σκοπό τον οποίο δόθηκαν και είναι από τα στιγμιότυπα που δεν αναμετέδωσαν παρά ελάχιστα blog.

Γιώργος Σαρρής
ΑΔΤ   Ν-067257


Υ.Γ.
Εύχομαι οι αντιμνημονιακοί blogger να μην το θάψουν και αυτό.

5 thoughts

  1. Τι να πω! Υπαρχουν, «σπιθες» «αυπνων» ακομα στην Ελλαδα!!! Μπραβο, φιλε μου.

    Ομως εχω μια αντιρρηση: Στο θεμα » ποσο ζωα» μας εχουν.

    Δυστυχως, δεν ειναι ποσοτικο το προβλημα, λιγο ή πολυ «ζωα, ειναι οτι ειμαστε απλα, νετα, σκετα, ζωα!!!!!

    Προς μεγαλη απογοητευση μου!!!!!

    Μου αρέσει!

  2. Λέτε κύριε netakia να απέφευγε το θέμα γιατί τα έφαγε αυτός?
    Ή του έδωσαν μερίδιο? Υποψιάζεστε κάποιο προσωπικό όφελος?
    Ενημερώστε μας κι εμάς τους καλοπροαίρετους λοιπόν!

    Ελπίζω να μην κατάλαβα εγώ καλά, αλλά όλο αυτό το άρθρο έχει ρίξει το βάρος στον Καζάκη?
    Και τι είναι ο Καζάκης στο φινάλε? Ο σωτήρας μας?
    Ένας άνθρωπος απλός είναι που τολμάει τουλάχιστον να λέει αυτά που λέει και πληρώνει και το κόστος.

    Όλοι οι υπόλοιποι τι κάνουμε?
    Διεκδικούμε τον τίτλο του επαναστάτη της πολυθρόνας, πίσω από την ανωνυμία μας?
    ‘Η έχουμε αντικαταστήσει τους γέρους του Μάπετ να κρίνουμε αραχτοί εφ υψηλού?

    Δεν τον γνωρίζω προσωπικά, ούτε θέλω να φανώ ως υπερασπιστής του, αλλά έλεος!
    Την δική μου αδυναμία να αντιδράσω δεν θα την χρεώσω στην ελλειπή -αν το θέλετε έτσι-, αλλά υπάρχουσα αντίδραση κάποιου άλλου.

    Αλλά ευτυχώς μας προσδιορίζετε το «μη χείρον», ως βέλτιστο, τον κ. Καμένο.
    Νάστε καλά!

    ΥΓ. Ελπίζω να δημοσιευτεί η άποψη μου.

    Μου αρέσει!

    1. Δεν έχω πρόβλημα προσωπικό με τον Καζάκη, και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γράφει για υστεροβουλία, με τον Καζάκη μάλλον απογοητευμένος είμαι κι όχι εχθρικός και μάλιστα φιλοξενώ όλα τα άρθρα του…(βλ.υστερογραφο)

      Απογοητευμένος, γιατί όπως γράφεις κι εσύ «Ένας άνθρωπος απλός είναι που τολμάει τουλάχιστον να λέει…» και εμμένει στο να λέει εκ του ασφαλούς,κι όχι να πράττει, όπως ο Καμμένος,.

      Παρ’ όλα αυτά σε πολλά συμφωνώ με τον Καζάκη και σε άλλα όπως η Δραχμή διαφωνώ κάθετα (γιατί δεν μας εξηγεί πως θα γίνει αυτό άμεσα χωρίς λιμό.) Προτιμώ κάποιον να προσπαθεί και να κάνει λάθη από κάποιον που να λέει και να δείχνει μόνο τους άλλους.

      Σε κάποιο περιστατικό είπε στον Γέρο Παπανδρεόυ κάποιος :

      «Πρόεδρε πρέπει να πέσουν κεφάλια»

      και του απήντησε ο Γέρος

      «Συμφωνώ, το αναλαμβάνεις!»

      Το άρθρο δεν το έγγραψα εγώ, ο άρθρογράφος γράφει τη γνώμη του και δεν λογοκρίνω γιατί δεν είμαι ΜΕΓΑ.

      ΥΓ –

      1. Εχω ξεχωριστή σελίδα για τον Καζάκη http://wp.me/P9GCU-Hn
      2. Πολλά άρθρα του Καζάκη http://wp.me/P9GCU-Hn

      Μου αρέσει!

      1. Ανακαλύπτοντας το σφάλμα μου εκ των υστέρων σας ζητάω συγνώμη, όσο αφορά τον δημιουργό του άρθρου.
        Αφού απέστειλα το σχόλιό μου, είδα πως εσείς απλά το είχατε αναδημοσιεύσει.
        (Βλέπετε εσάς σας διαβάζω, εν αντιθέσει με το blog του δημιουργού του άρθρου).

        Όσο αφορά όμως την δική σας απάντηση στο σημείο «…και εμμένει στο να λέει εκ του ασφαλούς,κι όχι να πράττει, όπως ο Καμμένος,. » θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω.
        Γιατί (προσωπική μου άποψη πάντα), κάποιος που δέχεται πόλεμο και χάνει την δουλειά του με ότι συνεπάγεται αυτό για την περαιτέρω διαβίωσή του, δεν ονομάζεται «εκ του ασφαλούς».
        Εκτός αν έχει περιουσία όπως οι πολιτικοί μας -που αυτοί όντως μπορούν να ισχυρίζονται ότι θέλουν εκ του ασφαλούς-, που δεν το γνωρίζω.
        Εκ του ασφαλούς σχολιάζουμε όλοι μας εδώ, αυτό ναι.

        Όσο αφορά τον κ. Καμένο, δεν θα σχολιάσω.
        Με χαρά να διαψευτώ αν κάνει επιτέλους πράξεις τα όσα ανά καιρούς ισχυρίζεται.
        Όφελος της πατρίδας μας θα είναι.

        Μου αρέσει!

  3. Απάντηση Δημήτρη Καζάκη

    Κάποιος ανεκδιήγητος Γιώργος Σαρρής έγραψε τα εξής:

    «Όσον αφορά τον μέγα αντιμνημονιακό αναλυτή Καζάκη που αναφέρθηκα παραπάνω και που τον παρακολουθούσα και εγώ προσεκτικά για να μπορώ να είμαι αντικειμενικός, δεν τον είχα ακούσει πέρα από αυτό το μεταμεσονύκτιο video και μάλιστα στο 1.14.00 με τις 127 προβολές που ανέβηκε στο youtube την 8-Σεπ- 2012 και που σύμφωνα με το χρήστη αφορούσε εκπομπή της 20-Αυγ-2012, να αναφέρει συγκεκριμένα ποσά.

    Τόσο καιρό σε εκπομπές υψηλής τηλεθέασης αλλά και μέσα από το Χωνί που αγοράζω ανελιπώς ήταν σαν τα αγαλματάκια τα αμίλητα ακούνητα αγέλαστα. Μέσα στο τόσο μελάνι ούτε μία σελίδα που να μας εξηγεί απλά για τα 233.000.000.000 €. Και για όσους δεν κατάλαβαν ας ρίξουν μια ματιά στην περιγραφή του video.

    Και κυρίως μέχρι και σήμερα δεν τον έχω ακούσει να λέει τον σκοπό (τουλάχιστον για τα 93.000.000.000 €) για τον οποίον τα πήραν οι τραπεζίτες.
    Κοινώς και ο Καζάκης μας κατατάσσει στην ίδια συνομοταξία που μας κατατάσσουν και αυτοί που πέρασαν το άρθρο 21 παρ 7 του Ν.4056. Σε λίγο μπορεί να τον δούμε να συνεργάζεται και με τον Μπουραντά για το καλό μας.

    Μόνο οι ΑΝ.ΕΛ. και ο Καμμένος στη ΔΕΘ τόλμησαν να μιλήσουν για τον σκοπό τον οποίο δόθηκαν και είναι από τα στιγμιότυπα που δεν αναμετέδωσαν παρά ελάχιστα blog.»

    Δεν απαιτούμε από ανεγκέφαλους οπαδούς των Εξαρτημένων Ανθελλήνων να μας έχουν ακούσει σ’ ολόκληρη την προεκλογική περίοδο των εκλογών της 6ης Μαίου, αλλά και της 17ης Ιουνίου να μιλάμε διαρκώς για αυτά που πήραν οι τράπεζες. Έστω κι αν μπορεί να βρει κανείς δεκάδες βίντεο στο διαδίκτιο. Θα μπορούσε να βρει επίσης στοιχεία και αναφορές σε δεκάδες άρθρα μου πολύ πριν ανακαλύψουν οι Εξαρτημένοι Ανθέλληνες το όλο θέμα. Όμως το ΕΠΑΜ κι εγώ τους χαλάμε τη σούπα, γι’ αυτό κι έπρεπε να βρεθεί κάτι να μου καταλογιστεί. Το ποιοι βεβαίως είναι Μπουραντάδες και ταγματαλήτες εκ φύσεως, εκ πολιτικής καταγωγής και εξ ιδεολογίας ας κοιτάξει ο κ. Γιώργος Σαρρής στον καθρέφτη του και στους ομοιδεάτες του.

    Όσο για τους Εξαρτημένους Ανθέλληνες, τι είπαν; Αναφέρθηκαν στο συγκεκριμένο ποσό, το οποίο βέβαια κακώς αθροίζεται μιας και στο μεγαλύτερο μέρος του (κοντά στο 80%) αφορά σε εγγυήσεις του ελληνικού δημοσίου και ομόλογα ειδικής έκδοσης για την άντληση ρευστότητας από την ΕΚΒ, ενώ τα τελευταία 40 — που ήδη έχουν αυξηθεί σε 48 — είναι ρευστό χρήμα με δανεισμό του ελληνικού κράτους από το EFSF, αλλά κουβέντα για το τι πρέπει να κάνουμε με τις τράπεζες. Πρέπει ή δεν πρέπει να εθνικοποιηθούν οι μεγάλες ιδιωτικές τράπεζες με πρώτη την Τράπεζα της Ελλάδας για να τεθούν υπό δημόσια εκκαθάριση και να αναμορφωθεί από τις ρίζες του ολόκληρο το τραπεζικό σύστημα; Σιγή ιχθύος οι Εξαρτημένοι Ανθέλληνες. Είναι καλό να πουλάς μούρη παπαγαλίζοντας νούμερα, όσο πιο μεγάλα τόσο καλύτερα — έστω κι αν δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνουν — αλλά όταν ερχόμαστε στο διαταύτα, κουβέντα.

    Έχουν άλλα στο νου τους. Κι αυτό φάνηκε από την πρώτη τους κιόλας ημέρα όταν φρόντισαν να διακινούν το γνωστό σχέδιο Β με την εταιρεία «αξιοποίησης» του Αιγαίου όπου ζητούσαν θέση αντιπροέδρου ή κάτι τέτοιο. Ήταν εξαρχής προφανές ότι το κόμμα του κ. Καμμένου δουλεύει για συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα της ημεδαπής και αλλοδαπής — η αγορά μιλά για κινέζικα και ισραηλινά λόμπι — που αναζητούν την ευκαιρία για μερίδιο στην λεηλασία του Αιγαίου και της Ελλάδας. Όμως ο Παπούλιας γνωρίζοντας πολύ καλά ότι οι συμφωνίες έχουν κλείσει τον «έδωσε» διακινόντας το επίμαχο χαρτί.

    Όποιος δεν ενοχλείται να δουλεύει για ντόπια και ξένα αρπαχτικά και αρκείται σε ψευδεπίγραφες αναφορές τύπου Ανεξάρτητοι Έλληνες, δεν υπάρχει λόγος ούτε να κουβεντιάζει κανείς μαζί του. Όποιος όμως ενδιαφέρεται ειλικρινά για την Ανεξαρτησία της χώρας του, για την λαική και εθνική κυριαρχία, ας καθίσει να σκεφτεί για λίγο. Πόσο Ανεξάρτητοι είναι οι Έλληνες που δεν θέτουν θέμα μονομερούς καταγγελίας του δημοσίου χρέους ως καταχρηστικού και παράνομου; Πόσο Ανεξάρτητοι είναι οι Έλληνες που δεν θέτουν θέμα καταγγελίας του καθεστώτος ευρώ με βάση το οποίο εκβιάζεται μια ολόκληρη χώρα για να οδηγηθεί στην καταστροφή; Πόσο Ανεξάρτητοι είναι οι Έλληνες που καλούν σε «εξέγερση» τον κόσμο, όταν αυτοί δεν τολμούν ούτε καν να δηλώσουν την πρόθεσή τους να παραιτηθούν από το δοτό κοινοβούλιο αν περάσουν τα πακέτα των μέτρων; Πόσο Ανεξάρτητοι είναι οι Έλληνες που ο ελέω θεού πρόεδρός τους προτείνει ως «λύση στην ύφεση» την μείωση της φορολογίας και των ασφαλιστικών εισφορών των εργοδοτών; Πόσο Ανεξάρτητοι είναι οι Έλληνες που στον πολιτικό τους λόγο, αλλά και στα προγράμματά τους δεν έχουν ούτε ίχνος προτάσεων για το χτύπημα της ασυδοσίας των μεγαλοκαρχαριών που ληλατούν εδώ και δεκαετίες αυτόν τον τόπο, μέρος των οποίων χρηματοδότησαν και χρηματοδοτούν το εν λόγω κόμμα;

    Για τον εν λόγω κ. Γιώργο Σαρρή, ένα έχω να πω: η κοινή λογική και η αξιοπρέπεια είναι από την φύση τους ιδιότητες όλων των ανθρώπων μέσα στην κοινωνία. Με εξαίρεση δυο κατηγορίες: τους ηλίθιους και τα κομματόσκυλα. Προσωπικά δεν γνωρίζω τον εν λόγω κύριο, γι’ αυτό και τον αφήνω μόνο του να διαλέξει σε ποια από τις δυο κατηγορίες ανήκει.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.